Foto’s van de Spookmiddag en de Spooktocht
Kijk hier naar de foto’s van de spookmiddag;
De mooie foto’s van de spooktocht zijn hier ook te vinden!
Kijk hier naar de foto’s van de spookmiddag;
De mooie foto’s van de spooktocht zijn hier ook te vinden!
Inschrijven voor de Spooktocht kan van 2 t/m 13 oktober.
Klik hier voor de inschrijving!
Inschrijven voor de Spookmiddag kan van 2 t/m 19 oktober.
Klik hier voor de inschrijving!
Komende week zal de jaarlijkse informatie flyer weer worden verdeeld via de basisscholen in Someren.
Hierop niet alleen alle belangrijke data voor het komende jaar, maar ook de dringende vraag om hulp bij de organisatie van onze activiteiten. Zijn we misschien op zoek naar jou?
Doet je kind mee met Bouwdorp? Meld je dan aan voor de Whatsapp calamiteitenlijst middels een van deze QR codes!
Om de communicatie omtrent eventuele calamiteiten te verbeteren introduceren we dit jaar een whatsapp groep. Middels deze Qr code kun je je hiervoor aanmelden.
Deze whatsapp groep wordt enkel gebruikt wanneer er dringende zaken zijn en er kan niet worden gereageerd op berichten welke wij hier plaatsen.
Kijk eventueel in het Bouwdorp reglement voor extra uitleg hierover.
Deze ontvang je bij het ophalen van de pasjes of is na te lezen op onze website.
LET OP!
Omdat er een maximaal aantal mensen kan deelnemen aan een whatsapp groep hebben we 2 lijsten aangemaakt.
Je hoeft je dus maar voor 1 van de 2 lijsten aan te melden. Hier komt dezelfde informatie op te staan.
Als het goed is het je het Bouwdorp reglement ontvangen bij het ophalen van de deelnemerspasjes. Maar voor de zekerheid plaatsen we deze hier nogmaals!
Voor jouw veiligheid!
Praktische informatie
Neem een hamer mee, voorzien van jouw voor- en achternaam. Eventueel groepsnummer.
Formele informatie
|
Onderbouw |
Bovenbouw |
Wanneer: |
Maandag 17 juli t/m woensdag 19 juli |
Maandag 17 juli t/m donderdag 20 juli |
Wie: |
Alle kinderen die NU in groep 4 t/m 8 zitten |
|
Tijd: |
Van 10.00 tot 14.30 uur |
Van 9.30 tot 15.30 uur |
Waar: |
Terrein aan de Donksedreef |
We zonnig altijd op zoek naar vrijwilligers om ook van de komende Bouwdorp editie weer een fantastisch event te maken.
Spreekt een van onderstaande taken je aan? Of had je iets anders in gedachten waar je bij zou kunnen helpen?
Geef je dan nu op! We hebben je nodig!
Waar we nog naar op zoek zijn;
– Verkeersregelaar; ma t/m do, ook één dag/blok is mogelijk. Helpen bij het verkeer, parkeren van auto’s en/of fietsen. In de ochtend van 9.15u tot 10.15u, in de middag van 14.15u tot 15.45u.
Deze week kunnen kinderen zich inschrijven voor Bouwdorp 2023!
Als je mee wilt doen aan Bouwdorp dan is het nodig dat je je opgeeft via de website. Dit is mogelijk van 22 t/m 27 mei. Dat kan via deze link!
De deelnamekosten zijn voor kinderen uit de bovenbouw (groep 4 t/m 8) € 20,00 en voor kinderen uit de onderbouw (groep 1 t/m 3) € 15,00. Let goed op dat je de juiste keuze maakt voor onderbouw of bovenbouw.
Ieder jaar is het vormen van de groepjes weer puzzelen en afstemmen door het aantal kinderen die mee doen, het aantal vrijwilligers die de groepjes begeleiden en evt. andere bijzonderheden. Bij het opgeven kunnen wij garanderen dat kinderen die in groepjes van 2, 3 of 4 bij elkaar blijven.
Bij het samenstellen van de groepen wordt rekening gehouden met het leerjaar, de groep en de school van het kind. Dus ook kinderen die alleen worden opgegeven komen zoveel mogelijk in een groepje met voor hen bekende kinderen.
De deelnamepasjes dienen opgehaald te worden bij blokhut D’n Donckelaar op dinsdag 11 juli of donderdag 13 juli tussen 19.00 – 20.00 uur. Zonder deelnamepasje heb je geen toegang tot het bouwdorpterrein. De pasje kunnen per inschrijving of per groep worden opgehaald.
De werkgroep AT&T is op zoek naar extra hulp met het schilderen van de ingang van Bouwdorp en alle andere decoratie die daarvoor nodig is.
Elke dinsdag zijn zij vanaf 19.00 uur in blokhut D’n Donckelaar en ben je van harte welkom om mee te komen klussen.
Kun je vaak, af en toe of maar 1 keer? Alle hulp is welkom!
Voor aanmelden of verdere vragen stuur een mailtje naar franca-meeuws@hotmail.com of twanvheugten@hotmail.com
De inschrijving voor Zeskamp kan gedaan worden van 13 t/m 17 maart via deze link.
Teams
Het leuke aan de Zeskamp is dat je met klas- of schoolgenoten strijdt om de felbegeerde school-wisseltrofee. Een trofee die uiteraard mee naar school gaat als je hem wint en daar een mooie plek krijgt. Een team bestaat uit 8 tot maximaal 10 deelnemers, 2 coaches en 1 spelbegeleider (voor een halve dag). Je mag zelf je onderbouw of bovenbouw team samenstellen en inschrijven. De indeling die wij hanteren is: onderbouw (groep 1 t/m 4) en bovenbouw (groep 5 t/m 8).
Lukt het niet om een team van 8 tot 10 deelnemers bij elkaar te krijgen dan is het eventueel mogelijk om een team van 6, 7, 11 of 12 kinderen op te geven. Houd er dan wel rekening mee dat kleine groepen erg hard moeten werken en kinderen van grote groepen wellicht wat langer langs de kant staan. Bij het bedenken van de spellen is rekening gehouden met groepen van 8 tot 10 kinderen.
Bij het digitaal opgegeven vragen wij om de volgende gegevens aan te leveren;